sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Miittipostaus + arvontaa :)

Oulun alueen kynsiharrastajat tapasivat menneenä lauantaina järjestyksessään kolmannen miitin merkeissä. Aikaisemmin miitit on järjestetty jonkun miittiläisen kotona (minun luonanihan oli ensimmäinen miitti), mutta nyt kokoonnuimme ravintolaan nimeltä Oskarin Kellari, jossa meille oli varattu kabinetti. Meitä oli miitissä 14 henkilöä, ja mukana oli minulle muutama uusi tuttavuus, mutta oli tosi kiva tavata niin kaikki uudet ja vanhat miitteilijät :)

Ohjelmassa meillä oli muun muassa hyvää ruokaa, vapaata keskustelua, kauneimmat kynnet- kilpailu, kynsiaiheinen tietokilpailu, arvontaa sekä saimme vielä jokainen mukaan lahjapussukan, joka olikin mukava ylläri-pylläri :) Ja olihan meillä kirppistelyäkin, mullakin tarttui mukaan 4 lakkaa.

Miitin teemana oli punainen ja jokainen sai siis soveltaa siitä omanlaisensa kynnet. Minun punainen valinta oli OPI:n Big Apple Red. Ihan pelkästään punaiseen väriin ei lakkaus jäänyt, vaan nimettömään eli aksenttikynteen valitsin OPI:n It´s Frosty Outside. Koristeluina käytin tuttuja turvallisia strasseja ja mikrohelmiä.






Miittiläisten kynnet

Miitti 3:sta sponssasi MimaxAdenina sekä CesarsShop. Lahjapussukoihin, jotka siis kaikki miittiin osallistujat saivat, oli saatu Mimaxilta neonglitteriä, Cesarsilta Konadin leimaussetit sekä Adeninalta alennuskoodi. Lisäksi arvontoihin saatiin Adeninalta 4 settiä decaleita, Dependin rough sparkle- lakka, 3 leimauslaattaa ja 3 nail art kynää. Minä onnellinen voitin yhden arvonnan, joka sisälsi siis tuon Dependin ihanan lakan sekä kaksi settiä decaleita. Me very happy :) 

Ja sitten siihen arvontaan, joka onkin ihan ensimmäinen laatuaan minun blogissani. Miitistä jäi yli muutama ylimääräinen lahjapussukka ja minulla onkin nyt kunnia arpoa yksi pussukka lukijoiden kesken :) Tähän arvontaan voi osallistua kuka vaan eli ei tarvitse olla julkinen lukija. Postitan palkinnon kuitenkin vain Suomen sisällä. Osallistuminen tapahtuu kommentoimalla tähän postaukseen. Riittää, että ilmoitat kommenttikentässä nimesi tai nimimerkkisi sekä toimivan sähköpostiosoitteesi, mutta toki otan myös mielelläni vastaan kommentteja blogistani :) Arvontaan on aikaa osallistua reilun viikon verran eli arvonta päättyy 3.2 kello 19. Olen sitten sähköpostitse yhteydessä voittajaan ja jos voittaja ei kahteen päivään vastaa, niin arvonta suoritetaan sitten uudelleen. ARVONTA ON PÄÄTTYNYT! Voittajalle laitettu sähköpostia. EDIT 4.2: Onnea voittajalle hepexxx! Vastaathan viimeistään huomenna viestiini, tai palkinto arvotaan uudelleen!

Arvonnan palkinnot eli Konadin leimaussetti ja neonglitterit.


Onnea kaikille arvontaan ja kiitos kaikille sponsoreille :)

Miitistä kirjoittavat blogiinsa ainakin Teanna, NanneDimavarien, Heliumia ja Jenny.
Käykäähän kurkkaamassa myös tyttöjen blogit :) 


26 kommenttia:

  1. rose86
    kynsinauhatanssi@suomi24.fi

    VastaaPoista
  2. virpipelttari@gmail.com

    VastaaPoista
  3. hepexxx, heidi-1092@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  4. Iih, ihana pikkuarvonta! :) Mukana, nimimerkillä Miracle luen ja meili mira.engman (@) gmail.com

    VastaaPoista
  5. Osasitpa tiivistää hyvin kaiken oleellisen eilisestä:) Mä oon vähän jaarittelija, niin mun postauksista tulee taas varmaan moniosainen sarja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mulle taas tämä oli puolestaan ennätyspitkä postaus :))

      Poista
  6. Tvättbjörn
    tvattbjornsjunger@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Krista A, krista.arffman@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Suski, tequila.silver@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Olihan meillä mukava miitti :o) Mä muuten tajusin noiden sun kynsien myötä, että omistamani microhelmet on jotain mini-mini helmiä, sillä ne on varmasti kaksi kertaa pienempiä kuin noissa sun kynsissä olevat. No, olen helpottunut, että ne oikeasti ovat huomattavasti isompia, ja niinpä joskus niitä saatetaan nähdä minunkin kynsilläni :oD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti kannattaa testata microhelmiä, niistä saa kivan lookin, kun yhdistelee niitä isompiin strasseihin kuten minä olen tehnyt esim. noissa miittikynsissä. Mulla on vain sellainen ongelma, että minun microhelmet on kohta loppu :O

      Poista
  10. Heips, liityin lukijaksi nimellä petta, blogisi vaikuttaa kivalta, ainoa mitä toivoisin niin olisi suuremmat kuvat, näkisi paremmin hienot lakkaukset. :)

    Jos arvontavoitto osuu kohdalleni, niin s-postia saa laittaa petrakristina.arteli@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta, testaan suurempia kuvia jo seuraavassa postauksessa :)

      Poista
  11. Olihan meillä mukava päivä :)
    Ja noi siun kynnet on kyllä ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mukavaa oli, uutta miittiä odotellessa :))

      Poista
  12. Osallistun arvontaan. :)
    Yue
    hanna-soini(ät)hotmail.com

    Ja ihanat kynnet. Strassit ja mikrohelmet on aina niin kivan näköisiä yhdessä. Onpas teijjän miitissä ollut paljon punakyntisiä. :D

    VastaaPoista
  13. Näyttää vähän minitaskulampulta tuo leimaussetin leimasin. :D

    backinreverieÄgmailÖcom

    VastaaPoista
  14. ulla.tonteri3@gmail.com

    VastaaPoista