torstai 29. toukokuuta 2014

Back in Business

Ohhoh, tulipas pitkä blogitauko :O Ensin sairastelin, siten olin lomailemassa. Nyt alan pääsemään normaaliin rytmiin ja toivottavasti bloggaamiseen ei tulisi kovin pitkiä taukoa kesän tullessa.

Olin lomailemassa Kroatiassa ja tulihan siellä jonkin verran kynsilakkaostoksiakin tehtyä. Lähinnä hankin Essien ja Essencen lakkoja, jälkimmäiseltä myös hoitotuotteita ja muuta sälää. Essien Naughty Nautical ja Essencen  special effect topper sävyssä Black Dress and White Tie ovat oikein mätsäävä pari. Nämä kynnet tein ja kuvasin Kroatiassa ihanassa auringonpaisteessa :) Muita ostoksiani esittelen myöhemmissä postauksissa.



4 kommenttia:

  1. Mie täällä vähän ihmettelinkin mihin sie olet kadonnut :D Mutta kiva kun tulit takaisin!
    En mlata odottaa ostospostausta :P
    Näyttää hyvältä tää Naughty Nautical :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kun kiva kuulla, että mua on kaivattu, kommenttisi piristi juuri sateista päivääni ^_^ Enköhän minä tee jonkunlaisen ostospostauksen, paitsi että tänään laitoin jo pari lakoista kiertoon :)

      Poista
  2. Tere tulemast tagasi! Oi, oli varmasti ihana loma:o)
    Mä kävin viikonloppuna Tallinnassa, mut en ostanut yhtään lakkaa! Onkohan mulla kuumetta :oD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi :) Kyllä sulla varmastikin on kuumetta, kun ilman lakkaostoksia olet reissusta selvinnyt :P

      Poista